1. Választás. Először is, böngészd át online katalógusunkat, ahol számos dekorációs elem, bútordarab és kiegészítő közül választhatsz. Kínálatunkban minden megtalálható, amire szükséged lehet egy elegáns esküvőhöz vagy bármilyen más rendezvényhez.
2. Ajánlatkérés. Miután kiválasztottad a megfelelő dekorációkat, küldd el nekünk az igényeidet és a rendezvény részleteit (dátum, helyszín, vendégek száma). Ezt követően mi elkészítünk egy személyre szabott ajánlatot, amely tartalmazza az összes szükséges információt és költséget.
3. Személyes Konzultáció. Ha szükséged van rá, lehetőséged van egy személyes konzultációra is, ahol részletesen átbeszélhetjük az elképzeléseidet és megoldásokat kínálhatunk a legjobb eredmény érdekében.
4. Rendelés Leadása. Miután elfogadtad az ajánlatot, a rendelés leadása egyszerűen és gyorsan történik online vagy személyesen. Ekkor rögzítjük a bérlés időtartamát és a pontos részleteket.
5. Szállítás és Beállítás. A dekorációkat a megadott időpontban és helyszínre szállítjuk. Gondoskodunk a beállításról és az elrendezésről, hogy minden tökéletesen passzoljon a rendezvény hangulatához és stílusához.
6. Dekorációk Visszaszállítása. Az esemény után mi gondoskodunk a dekorációk összegyűjtéséről és visszaszállításáról. Neked csak az emlékekkel kell törődnöd.
7. Ügyféltámogatás. Bármilyen kérdésed vagy igényed van a bérlés során, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre, hogy minden gördülékenyen menjen.
8. Elégedettségi Garancia. Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink elégedettsége iránt. Ha bármilyen probléma adódna, azonnal intézkedünk a megoldás érdekében.